AlmexECM – інструмент для організації віддаленої роботи

Зацікавлені в організації віддаленої роботи?

Замовити презентацію

У зв’язку з карантином багато компаній почали пошук ефективних інструментів для організації роботи команд поза офісом. Карантин – це час для трансформації і зміни внутрішніх процесів, пошуку інноваційних рішень для збереження максимальної продуктивності. Суворі заходи – це, в першу чергу, чудова можливість для поліпшення і оптимізації внутрішніх процесів компанії.

Для бізнесу пріоритетними цілями стають:

Збереження робочої дисципліни
Дотримання дедлайнів і термінів
Якісне виконання завдань, незалежно від присутності
Робота команд в єдиному середовищі

Сучасні часи вимагають сучасних рішень. Ще кілька років тому Remote Work був всього лише модним віянням або великим експериментом для компаній. Проте в ситуації карантину це, скоріше, необхідність, ніж слідування трендам. Гнучкість і адаптивність менеджменту – головна умова успіху бізнесу в критичних ситуаціях.

Багато хто задається питанням, як же швидко і безболісно перевести роботу компанії у віддалений формат, і при цьому правильно організувати бізнес-процеси і електронний документообіг?

Щоб не втрачати дорогоцінні дні і організувати online режим роботи вашого бізнесу, в першу чергу, потрібен чіткий алгоритм дій і гнучка BPM система (програмне забезпечення для управління бізнес-процесами), яка органічно інтегрується в ландшафт вашої компанії.

BPM системи дають можливість моделювати, стандартизувати і контролювати бізнес-процеси. Швидка і якісна робота, багато в чому, залежить від гармонійно вибудуваних процесів і їх контролю. BPM – це інструмент, який дозволяє зробити процеси прозорими і забезпечити виконання поставлених завдань.

Для менеджменту компанії – це інструмент контролю і управління командами, а для співробітників – можливість інтеграції і комунікації з керівництвом.

Пропонуємо не піддаватися загальній паніці, а краще розібратися в інструментах AlmexECM, які дозволять вашій компанії контролювати бізнес-процеси і документообіг у віддаленому форматі.

Отже, давайте розберемо, які інструменти надає AlmexECM.

Робота через мобільний додаток AlmexMobile

Мобільний додаток доступний для роботи на Android і iOS. Згідно з даними аналітичної компанії Pew Research Center, 59% опитаних дорослих в світі користуються смартфонами. У зв’язку з цими показниками наявність мобільного додатка є важливим критерієм ефективної роботи і контролю.

За допомогою AlmexMobile ви зможете:

  • Виносити і погоджувати рішення, керувати завданнями;
  • Редагувати вкладення в режимі онлайн;
  • Редагувати вкладення в режимі онлайн.

Ваші колеги можуть виконувати завдання, підписувати документи і контролювати бізнес-процеси, не виходячи з дому. По 1 кліку ви зможете отримати доступ до всієї важливої ​​інформації. В онлайн режимі обробляти текстові вкладення в будь-якому форматі (DOCX, XLSX, PPTX, ODT, TXT, PDF), а також графічні вкладення без переходу в сторонні програми. З легкістю можна переводити завдання на наступні етапи, витримавши при цьому всі терміни, без переривання робочого процесу.

Доступ до AlmexECM через WEB версію

Доступна web версія AlmexECM, що дозволяє працювати з будь-якої точки світу, не прив’язуючись до робочого місця. Через браузер вам відкривається доступ до повного функціоналу системи, включаючи роботу з бізнес-процесами, їх налаштування і оптимізацію, роботу з електронними документами та підписання ЕЦП юридично-значимих документів.

За замовчуванням в системі реалізовані наступні канали відправки / доставки повідомлень:

  • Відправка по електронній пошті (за допомогою інтеграції з поштовим сервером по протоколу SMTP);
  • Відправка SMS-повідомлень (за наявності інтеграції з GSM-шлюзом по протоколу SMPP);
  • Відправка PUSH-повідомлень (iOS, Android, WEB-Push).

Отримання і відправка електронних документів з використанням ЕЦП

Навіщо передавати документи із рук в руки, якщо можна відправити підписаний юридично-значущий документ одним натисканням клавіші? Звичайно ж, для досягнення максимальної ефективності ви можете використовувати ЕЦП (електронний цифровий підпис). У AlmexECM вбудована можливість роботи з ЕЦП згідно всіх норм чинного законодавства. Дані функціональні можливості є особливо пріоритетними в умовах роботи online.

Досвід наших клієнтів

Всі переваги системи автоматизації бізнес-процесів і електронного документообігу AlmexECM вже оцінили ряд клієнтів з України, Казахстану та інших країн. Нашими постійними клієнтами являються: Корпорація Казахмис, Корпорація Детальвагонгруп, Moneyveo, MTI Group та інші. З повним списком ви можете ознайомитися за посиланням:

Наші клієнти особливо відзначають позитивний ефект від впровадження AlmexECM, що дав можливість:

  • Підвищити ефективність;
  • Скоротити витрати;
  • Налаштувати взаємодію і контроль.

А найголовніше – підготуватися до викликів, які кидає сучасний світ!

Не втрачайте часу і впроваджуйте електронний документообіг з ЕЦП на базі платформи автоматизації бізнес-процесів AlmexECM. Команда фахівців Almexoft допоможе вашій компанії організувати процес віддаленої роботи через web версію і мобільний додаток AlmexMobile.

Зацікавилися? Залиште свої контактні дані, і ми зв’яжемося з вами для більш детальної презентації або тест-драйву системи.

Замовити презентацію

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами