24 Липня 2017

Оновлення AlmexECM

Нові можливості в рамках релізу 1.7.18

20 липня 2017 року випущено новий пакет оновлень AlmexECM. В рамках поновлення доопрацьований ряд модулів системи, а також завершена процедура адаптації системи під PosrgreSQL.


Що увійшло в список поновлення:

Для полегшення роботи адміністратора системи доданий ряд удосконалень:

  • Додано механізм формування реєстрів документів. В основі механізму лежать поля, що створюються адміністратором клієнта, які дозволяють максимально точно відобразити відповідні бізнес-потреби.
  • Додані додаткові рівні забезпечення безпеки при роботі адміністратора системи з конфіденційними документами. Зокрема, запит на розшифровку конфіденційного контенту і розширене логування відповіді перешкоджають появі «випадкового» доступу.
  • Повністю перебудовано панель адміністратора. Додані функції управління акаунтами, реєстрами, файловими сховищами, ресурсами та ін.
  • Для зручності управління користувачами і їх правами в системі доданий адміністративний функціонал швидкої перевірки доступів (Permission Helper). Завдяки даному функціоналу адміністратор має можливість швидко і безпомилково визначити, які функції системи будуть доступні певному користувачеві щодо певної картки документа.
  • Доопрацьовано механізм делегування. Дії того, хто заміщає відображаються у всіх системних логах і при формуванні повідомлень в призначеному для користувача чаті по документу. Для зручності роботи канцелярії:
  • Введено таблиці відповідності символів, що дозволяє робити автозаміну рудиментарних або специфічних для мови символів. Наприклад, е-е, і-й в російській і а-ә, о- ө, у-ұ-ү, г-ғ і ін. у казахській мовах. Для ефективної роботи керівників запроваджено нові функції (які можна активувати при необхідності):
  • Доопрацьовано механізм повторного рішення. З’явилася можливість скасовувати власні рішення, повертаючи документ на власне виконання або формуючи набір передоручення.
  • Додані нові типи повідомлень користувачів, пов’язані з дорученнями і передоручення. Щоб зробити придбання системи більш вигідною для наших замовників ми додали можливість впровадження системи з використанням СУБД PostgreSQL. Дана версія бази даних є безкоштовною, що значно знижує витрати замовника на впровадження СЕД. Сильними сторонами PostgreSQL вважаються:
  • Високопродуктивні механізми реплікації;
  • Розширювана система вбудованих мов програмування, в тому числі PL / Java, а також є підтримка завантаження C-сумісних модулів;
  • Наслідування;
  • Легке розширювання. Нагадаємо, що в стандартному пакеті для великих компаній ми рекомендуємо використовувати базу даних Oracle.
Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами