17 Лютого 2017

Реліз AlmexECM 1.5.77

                 Нові можливості AlmexECM

Оновлення системи v. 1.5.77, які вийшли в лютому 2017 року,  дозволять спростити процес документообігу завдяки удосконаленню інтеграційного модуля, картки документа та функції передоручення.

         Розглянемо детальніше кожне оновлення AlmexECM:

Інтеграційні модулі прискорюють і спрощують процеси експлуатації системи електронного документообігу, а саме:

  • Завдяки інтеграції модуля «Календар» немає необхідності дублювати події з Google Calendar, досить вести облік в системі AlmexECM.
  • Інтеграція модуля «Календар» з MS Exchange дозволить регулювати поставлені завдання через систему AlmexECM.
  • Розширений інструмент міграції з Lotus Notes дозволяє здіснити комфортний перехід з одного ПО на інше.

Сканер пошти:

  • Тепер ви можете запустити документ в роботу, використовуючи свій поштовий клієнт, що використовується в аккаунті користувача.
  • Прикріплене до електронного листа вкладення буде додано до сформованого за певним шаблоном документу і автоматично запуститься в роботу.

Передоручення:

  • Створення індивідуальних і групових передоручення – невід’ємна частина бізнес-процесів.
  • Завдяки логічній структурі порядку виконання з’явилася можливість відслідковувати весь процес доручень.
  • Налаштування поведінки системи в рамках передоручення «на льоту» (передоручення з можливістю винесення рішення з умовою закриття всіх карток виконання з пріоритетною умовою).

Один з наших клієнтів – провідна міжнародна компанія по видобутку і переробці природних ресурсів «Казахмис», яка першою компанією, що успішно впровадила в свою роботу останні оновлення системи AlmexECM.