3 Березня 2017

Впровадження в “КАЗАХМИС ХОЛДІНГ”

В Корпорації КАЗАХМИС почалося впровадження системи електронного документообігу AlmexECM

Казахмис – провідна міжнародна компанія з видобутку і переробки міді почала впровадження СЕД на платформі AlmexECM через інтегрування за допомогою системи 27 виробничих об’єктів на трьох основних промислових майданчиках і ряду невиробничих підприємств.

Основою для такого рішення стала необхідність збільшення кількості активних користувачів документообігу з 2880 до більш ніж до 6000 співробітників з метою максимального покриття всіх користувачів Корпорації. Також компанія портебує впровадження гнучкого інструменту управління бізнес-процесами, зведення всіх корпоративних комунікацій в єдину систему і збільшення мобільності співробітників для своєчасного прийняття рішень і виконання операційних завдань.

Ключовими факторами вибору системи стали: можливості необмеженого масштабування, наявність вбудованого месенджера і календаря, висока продуктивність, простота впровадження і налаштувань, а також наявність модуля BPM (модуль моделювання бізнес-процесів за стандартами міжнародної нотації BPMN 2.0).

“Для управління Корпорацією важлива швидкість прийняття рішення та високий рівень мобільності співробітників. Для нас велику роль при виборі системи грає наявність мобільного додатку і можливість доступу через браузер з будь-якої точки світу. Крім того ми вкрай зацікавлені в автоматизації бізнес-процесів і прискорення взаємодії співробітників, “- зазначив Нурлан Муратович Шагиев, що займає посаду Начальника Управління зі стратегічного управління персоналом корпорації.

Станом на лютий 2017 року підрядником Devtech виконана доробка системи під вимоги замовника, зроблені інтеграційні роботи по підключенню сторонніх систем (обліку кадрів і фінансів), налаштовано бізнес-процеси (для вхідних, вихідних, внутрішніх документів, ОРД і договорів) для кожного підприємства корпорації, виконано навчання 880 ключових користувачів, поширені навчальні матеріали. З кінця травня розпочинається дослідно-промислова експлуатація на підприємствах Жезказганского промислового майданчика. З кінця червня 2017 року розпочинається повномасштабна експлуатація на всіх підприємствах групи.

У планах – робота над оптимізацією поточних бізнес-процесів, додавання нових груп і типів документів, повний перехід на електронний документообіг з використанням ЕЦП, впровадження стандарту спільної роботи над документом в онлайн-редактор (вбудований модуль системи AlmexECM), скасування (де це можливо) паперових версій документів. Такі кроки допоможуть скоротити час на прийняття управлінських рішень, оптимізувати завантаження співробітників та заощадити кошти компанії.