Управління документами
Для ефективної організації доступу до документів компанії система дозволяє групувати документи за стандартами діловодства. Можна фільтрувати список по групі і по конкретному типу документа, наприклад, група “ОРД” і тип “Накази по особовому складу”. Для холдингів і корпорацій передбачена спеціальна можливість управління документами: через вкладку “Підрозділи” користувач отримує список компаній або філій, або ж головного офісу, якщо йому надано доступ до документів відповідних структурних підрозділів. Список документів можна фільтрувати за різними ознаками. Наприклад, можна вибрати документи, які вимагають вашої участі, знаходяться на узгодженні, підписанні, скасовані або виконані документи, доручені мені або мої доручення, документи на контролі і чернетки. Список фільтрів налаштовується адміністратором.
