Організаційна структура

Платформа AlmexECM дозволяє створювати і переглядати організаційну структуру компанії, а також підтримувати її в актуальному стані. Організаційна структура може оновлюватися на регулярній основі шляхом інтеграції зі сторонніми системами обліку кадрів. Завдяки наявності груп, адміністратори можуть виробляти угрупування користувачів за різними критеріями: проектні команди, підрозділи, відділи та інші структурні одиниці. Кожен користувач в системі має персональний профіль, що містить корпоративні дані: прізвище, ім’я, по батькові, посада, структурний підрозділ, адреса електронної пошти, робочий телефон, фото, дані про сертифікат електронно-цифрового підпису (публічний ключ), грифи секретності, ролі, групи , список повідомлень, що відправляються системою, історію дій користувача і інші.

Організаційна структура

LDAP / HR інтеграція

Платформа передбачає як пряме управління організаційною структурою і користувачами, так і взаємодію з майстер-системою з управління обліковими записами користувачів (МСУП, HR модуль). Для взаємодії з МСУП передбачений набір методів синхронізації. Зокрема, реалізовано використання протоколу LDAP. Модуль дозволяє створювати, видаляти, блокувати і розблокувати користувачів (як у взаємодії, так і окремо від МСУП), змінювати їх права, включати користувачів в групи і виключати з них. Основні підтримувані джерела користувачів – Active Directory, eDirectory, OpenLDAP, Oracle HR, SAP HR. Також підтримуються IDM-системи від світових лідерів, як MicroFocus IDM, SailPoint, Forgerock

LDAP / HR інтеграція

Отримайте комерційну пропозицію для вашого бізнесу прямо зараз!