Організаційна структура
Платформа AlmexECM дозволяє створювати і переглядати організаційну структуру компанії, а також підтримувати її в актуальному стані. Організаційна структура може оновлюватися на регулярній основі шляхом інтеграції зі сторонніми системами обліку кадрів. Завдяки наявності груп, адміністратори можуть виробляти угрупування користувачів за різними критеріями: проектні команди, підрозділи, відділи та інші структурні одиниці. Кожен користувач в системі має персональний профіль, що містить корпоративні дані: прізвище, ім’я, по батькові, посада, структурний підрозділ, адреса електронної пошти, робочий телефон, фото, дані про сертифікат електронно-цифрового підпису (публічний ключ), грифи секретності, ролі, групи , список повідомлень, що відправляються системою, історію дій користувача і інші.
