Наші Досягнення ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Ми пропонуємо повнофункціональні рішення для найрізноманітніших галузей для автоматизації діловодства та ефективного управління компанією

Успішні проекти - підтвердження ефективності коробкових рішень і еталонних бізнес-процесів для представлених видів бізнесу.

СЕД ДЕРЖАВНИЙ СЕКТОР

Детальніше

ЮРИДИЧНІ І КОНСАЛТИНГОВІ КОМПАНІЇ

Детальніше

ЛОГІСТИЧНІ І ТРАНСПОРТНІ КОМПАНІЇ

Детальніше

СТРАХОВІ КОМПАНІЇ

Детальніше

БАНКИ І ФІНАНСОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Детальніше

НАФТОГАЗОВА ГАЛУЗЬ

Детальніше

ВАЖКА ПРОМИСЛОВІСТЬ І МЕТАЛУРГІЯ

Детальніше

СЕД ХОЛДИНГИ І КОРПОРАЦІЇ

Детальніше

Система документообігу для підприємств дозволяє повністю замінити друковані версії і оперувати тільки електронними картками документів. Кожен співробітник в будь-який час може отримати доступ до всіх документів в рамках налаштованої рольової політики, що не завжди можна знайти в архіві, особливо якщо вони виявляються на руках або у контрагентів. Наша компанія пропонує зручне рішення для вашого бізнесу. Дізнатися більше >>

Електронний документообіг для державних і приватних компаній – це зручний спосіб організації всього діловодства і управління бізнесом в цілому. Під поняттям “система електронного документообігу” мається на увазі автоматизація бізнес-процесів обробки документів всередині організації (створення, узгодження, підписання, виконання і контроль з подальшою передачею документа в архів). Система електронного документообігу для підприємств дозволяє повністю замінити друковані версії і оперувати тільки електронними картками документів. Кожен співробітник в будь-який час може отримати доступ до всіх документів в рамках налаштованої рольової політики. Це незаперечна перевага таких систем, з огляду на той факт, що в великих компаніях, найчастіше, дуже складно знайти необхідний документ, особливо якщо він виявляється на руках у інших виконавців або у контрагентів.

Наша компанія пропонує зручне рішення для вашого бізнесу. Система електронного документообігу AlmexECM – це простий спосіб зібрати різні типи документації, вчасно її коригувати і допрацьовувати в рамках узгодженого процесу роботи над документом. А керівник зможе ефективно контролювати процес документообігу в організації.

Можливості системи електронного документообігу:

  • Зручний інтерфейс для користувачів. Управління документообігом на підприємстві здійснюється за допомогою системи моделювання бізнес-процесів. Кожен співробітник може бачити, на якому етапі перебуває той чи інший документ, які етапи мають бути  виконані. Впорядкувати документи можна за допомогою фільтрів, сортування по групах і типах, а також системи інтелектуального пошуку, що дає можливість відшукати документ за реєстраційним номером, ключовими словами, коротким описом.
  • Просте управління звітами. Вбудований генератор звітів дозволяє з легкістю створювати нові форми звітності по документам системи, їх статусу, виконавську дисципліну користувачів, контролю доступу до конфіденційних документів.
  • Налагоджена внутрішня комунікація. Електронний документообіг дає можливість будь-якому користувачеві створювати діалоги і колективні бесіди. Для кожного документа загальний чат створюється автоматично в момент запуску документа на узгодження. Так користувачі зможуть вести обговорення в рамках конкретного документа і більш зважено приймати рішення.
  • Автоматизація документообігу за допомогою ВРМ. Це дозволяє створювати бізнес-процеси і різні конфігурації моделей узгодження документів. Візуальне проектування по стандартам BPMN 2.0 – те, що потрібно для аналітиків та адміністраторів системи.
  • Подання документів. Система електронного документообігу підприємства AlmexECM – це платформа, де можна створювати індивідуальні картки (з різними полями і закладками) для кожного типу документа. Наявність фільтрації документів по групі дозволяє отримати швидкий доступ до документів обраного типу за стандартами діловодства, наприклад, вхідні, вихідні, ОРД (організаційно-розпорядча документація), внутрішні, накази або договори.

Ефект від використання СЕД (системи електронного документообігу): висока ефективність роботи, зменшення витрат на обробку і доставку документів, прискорення інформаційного потоку.

Якщо ви не знайшли галузь, яка вас цікавить в списку вище, зв'яжіться з нами, і ми надамо інформацію про релевантні проекти.