ЛОГІСТИЧНІ І ТРАНСПОРТНІ КОМПАНІЇ

Готове рішення і еталонні бізнес-процеси і типи документів для транспортних компаній в СЕД AlmexECM

КОРПОРАТИВНИЙ ПОРТАЛ

Єдина платформа для обробки, пошуку і створення документів, управління календарем і спілкування через вбудований корпоративний месенджер, захист на рівні прав і ролей користувача і груп користувачів, обмеження з особливих параметрам в рамках конфіденційного документообігу

ПЛАТФОРМА АВТОМАТИЗАЦІЇ

Система дозволяє автоматизувати більшість процесів взаємодії співробітників в компанії. Даний механізм дозволяє перетворити повсякденні завдання в ефективні бізнес-процеси, які дозволяють стандартизувати правила роботи, підвищити комунікацію і забезпечити ефективний менеджмент.

ОСОБЛИВОСТІ

УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ

Діловодство, від кадрового документообігу до укладення договорів на поставку і накладних відвантаження - все ведеться в єдиній системі і ефективно контролюється менеджментом.

КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ

Кожен користувач чітко усвідомлює свою зону відповідальності завдяки формалізованим бізнес-процесів. Індивідуальні картки виконання, доручення та картки додаткового узгодження дозволяють чітко ставити завдання і контролювати їх виконання в строк.

РОЛЬОВА ПОЛІТИКА

Розмежування з прав і ролям користувачів дозволяє надати адресний доступ до документом або функцію узгодження, підписання, виконання для кожної групи користувачів.

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ

Хід виконання

Працюючи з карткою документа, користувач завжди може переглянути весь шлях, який пройшов документ по бізнес-процесу. Даний вид доступний як для швидкого перегляду, так і з можливістю деталізації кожного етапу. Також користувач має можливість залишати коментарі до дій всередині етапу.

Управління звітами

Система дозволяє підключати і створювати звіти, створені у зовнішньому середовищі розробки JasperReports®. Внутрішній сервер налаштований таким чином, щоб надати доступ до об'єктів реляційної бази системи. Дешифратор даних дозволяє в момент побудови звіту штатними засобами системи отримати доступ до вкладень, що знаходяться в зашифрованому вигляді.

Шифрування

Платформа забезпечує високий рівень безпеки. almexecm виробляє шифрування і знеособлення документів, накладає водяний знак, що в сумі мінімізує ризики крадіжки конфіденційної інформації. Додаткове використання грифів секретності документів дозволяє вести тонке налаштування доступності інформації. Спеціальний модуль стежить за тим, хто має доступ до конфіденційних документів і веде логування всіх дій користувача.

Календар

Для поліпшення роботи користувача, в систему вбудований корпоративний календар. Він консолідує інформацію як по кінцевим датам виконання всього документа або окремого етапу узгодження, так і за індивідуальними і груповими подій, що створюються користувачами. При формуванні зустрічей модуль дозволяє бронювати ресурси (приміщення, розподілені по різних майданчиках, так і спеціальне обладнання). Користувачі системи можуть приймати запрошення на зустріч, відмовлятися від нього або пропонувати автору узгодити альтернативне час проведення зустрічі (якщо така опція дозволена автором зустрічі).

Механізм бізнес-процесів BPM

Одним з ключових переваг системи є наявність вбудованого модуля управління бізнес-процесами BPM. Даний модуль представляє з себе візуальний конструктор в рамках міжнародного стандарту нотацій BPMN 2.0. Використання BPMN 2.0 відкриває весь спектр візуального проектування як для професійних бізнес-аналітиків, так і для адміністраторів системи.

Автоматизація бізнес-процесів в логістиці: застосування сучасних технологій для поліпшення сервісу

Компанії логістичної галузі знаходяться в постійному пошуку інноваційних рішень для оптимізації процесів обміну документами і товарно-транспортними накладними. Одним з головних умов розвитку логістичних компаній є трансформація існуючих схем і процесів, а також пошук нових сучасних рішень для поліпшення ефективності надання транспортних послуг. Одним з пріоритетних напрямків стає пошук технологічного рішення, здатного автоматизувати внутрішні бізнес-процеси, перейти на електронний документообіг та електронні товарно-транспортні накладні.

Система автоматизації бізнесу в логістиці допомагає налаштувати і стандартизувати необхідні бізнес-процеси, контролювати виконання завдань, ефективно керувати корпоративною документацією і електронними ТТН. Особливостями і перевагами використання системи AlmexECM є:

  • просунута рольова модель для роботи у великих компаніях;
  • управління повним життєвим циклом документа;
  • контроль виконавчої дисципліни та постановка завдань;
  • швидке підписання документів і внесення коригувань, завдяки мобільному додатку AlmexMobile і web клієнту AlmexECM.

Автоматизація бізнес-процесів в логістиці: головні особливості впровадження СЕД для швидкого обміну документами

Оптимізація внутрішніх процесів компаній транспортної галузі – це важливий етап розвитку і конкурентоспроможності сучасного логістичного бізнесу. Підключення BPM – платформи надає широкі можливості для роботи з електронними картками документів, шаблонами вкладень і, безпосередньо, ходом виконання документа. Система автоматизації бізнесу в сфері логістики допоможе мінімізувати ряд статей витрат: канцелярія, друк, зберігання і утилізація паперових документів.

Автоматизація бізнес-процесів в логістиці: переваги використання електронних ТТН

Товарно-транспортна накладна виступає підтвердженням факту перевезення і доставки товару, обліку виконаних робіт та оплати вантажу. А також є одним з найважливіших документів для всіх учасників транспортного процесу. Щоб робота логістичної компанії і супутніх сервісів була швидкою і якісною, важливим етапом є обмін транспортними накладними в електронному вигляді.

Цифровизация документообігу в транспортній галузі допоможе забезпечити моментальний обмін електронними ТТН з усіма учасниками логістичного процесу. Чи вирішить проблему втрати ТТН, затримок оплати, пропажі вантажів і забезпечити наявність хмарного архіву документації. До електронної транспортної накладної матимуть доступ всі учасники процесу, при цьому кожна зі сторін може надати документу юридичну значимість, використовуючи ЕЦП. При цьому кожна сторона може контролювати процес доставки вантажу на всіх етапах в рамках налаштованого бізнес-процесу.

Наявність електронної транспортної накладної дозволяє вантажовідправнику в найкоротші терміни вирішити можливі проблеми, пов’язані з втратою вантажу або організувати реалізацію не прийнятого товару. Складання і коригування документації відбувається за допомогою мобільного додатку, що дозволяє швидко реагувати і обмінюватися документацією за лічені хвилини.

Перехід в електронний формат в роботі з транспортними накладними дозволяє зберігати ТТН у єдиному сервісі, а підписання проводити за допомогою ЕЦП, оперативно реагувати на можливі зміни, керувати процесом оплати, а також значно скоротити час коригувань.

Система автоматизації бізнесу в логістиці: ключові можливості технологічного рішення автоматизації бізнес-процесів в логістиці

За допомогою BPMS стає можливим відслідковувати всі етапи діловодства і контролювати рух і зміну електронних товарно-транспортних накладних, шляхових листів і договорів на кожному з цих етапів. AlmexECM допоможе забезпечити високий рівень безпеки документів, можливість формувати і управляти процесами, шаблонами, електронними картками, таймінгами і звітами, а також оптимізувати налаштування завдяки вбудованому BPM модулю.

Система автоматизації бізнесу в логістиці AlmexECM дозволяє проводити тонке налаштування доступу до документів, позначених грифом секретності і фіксувати будь-які дії користувачів. Високий рівень захисту документів оберігає їх від незаконного копіювання або редагування.

Система автоматизації бізнесу в логістиці надає можливість формувати, редагувати і управляти звітами. Генерування звітів відбувається безпосередньо в системі з можливістю обробляти, в тому числі, зашифровані поля і вкладення.

Оптимізація бізнес-процесів в системі здійснюється завдяки вбудованому модулю BPM, який дозволяє адміністраторам і аналітикам модифікувати і налаштовувати бізнес-процеси без програмування і перекомпіляції системи. Автоматизація бізнес-процесів в логістиці та транспортній галузі дозволяє управляти документами як в Web версії, так і з екрану смартфона за допомогою AlmexMobile, доступного для Android і iOS. Можливість редагування документів в будь-якому форматі (DOCX, XLSX, PPTX, ODT, TXT) без переходу в сторонні програми.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами