НАФТОГАЗОВА ГАЛУЗЬ

Еталонні бізнес-процеси і типи документів в СЕД AlmexECM для підприємств нафтогазової та енергетичної галузі

ЕФЕКТИВНИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

Система дозволяє в одній системі зібрати всі типи документації, проводити узгодження і доопрацювання документів по визначеним процесам; контролювати терміни та якість виконання завдань, оперативно отримувати повідомлення про зміну статусу документа і діях інших користувачів.

РОЗШИРЕНІ КОМУНІКАЦІЇ

Зручне і оперативне обговорення складних документів в рамках бізнес-процесу у вбудованому мессенджере. Мобільна версія системи електронного документообігу дозволяє приймати рішення по процесу в будь-який час і в будь-якому місці, будь то відрядження або зустріч поза офісом.

ОСОБЛИВОСТІ

ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ

Сильна команда інженерів і консультантів, наявність бази еталонних бізнес-процесів дозволяють робити впровадження швидким і легким для клієнта і його співробітників.

КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ

Контроль виконання завдань і доручень керівників, можливість відправки завдання на доопрацювання і установка контрольних термінів - все це допомагає налаштувати ефективний менеджмент.

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Універсальним BPM допомагає налаштувати як процеси діловодства, так і вузькоспеціалізовані процеси конкретно для нафтогазової галузі зі специфікою роботи в РК.

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ

Уявлення

Платформа надає гнучкий інструмент категоризації документів в залежності від статусу документа, вмісту полів документа і інших чинників. За допомогою візуального конструктора можливо побудувати складні фільтри документів, визначити доступні і необхідні для відображення в таблицях уявлень поля. Для кожного поля визначається джерело даних і спосіб їх відображення.

Конфіденційний документообіг

Cистема надає можливість накладення додаткового рівня безпеки для документів підвищеної важливості. Використання грифів безпеки розмежовує доступ користувачів до секретної інформації. Вбудовані механізми аудиту та логування, дозволяють відстежити дії користувачів з конфіденційними документами і запобігти несанкціонованому доступу.

Моніторинг виконання

Детальна інформація про картку документа надає користувачеві актуальну інформацію про статус документа, учасників етапу, автора та хід виконання документа. Система надає детальну інформацію про послідовність етапів, результати узгодження, реєстрації, затвердження або виконання документа, інформацію про доручення і додаткового узгодження, контрольні терміни виконання етапу і учасників.

Внутрішня комунікація

Колективна робота над документами прискорюється за рахунок вбудованого в систему модуля обміну миттєвими повідомленнями з функцією голосових повідомлень. Користувачі можуть обговорювати документ в ході бізнес-процесу і коригувати подальшу ланцюжок дій по процесу. Крім того для кожного документа за замовчуванням формується групове обговорення, що дозволяє вести комунікацію через єдиний канал.

Моделювання бізнес-процесів

Модуль BPM є візуальним конструктором, де за допомогою візуальних інструментів можливо створення бізнес-процесу будь-якої складності. Використання міжнародно прийнятої нотації BPMN 2.0 відкриває весь спектр візуального проектування як для професійних бізнес-аналітиків, так і для адміністраторів системи.

Системи електронного документообігу для нафтових компаній – новий рівень ефективності роботи організації

Системи електронного документообігу для підприємств паливно-енергетичного сектора підвищують ефективність роботи з документацією, рівень виконавської дисципліни, якість взаємодії з партнерами і клієнтами. Спеціалізована версія СЕД для енергетичних компаній Казахстану створена на платформі AlmexECM, а доповнення у вигляді еталонних процесів діловодства дозволяє зробити впровадження швидким і фінансово ефективним.

Переваги СЕД AlmexECM для енергетичних комплексів

При роботі в великих корпораціях великий ризик втрати документів, виникнення дублікатів одного документа, некоректного узгодження або зриву термінів підписання документа. СЕД для паливно-енергетичних компаній покликана запобігти виникненню подібних складнощів.

Ще одна причина замовити СЕД для великих компаній – можливість скоротити час пошуку і проходження процедури узгодження документів по різних підрозділах, філіях, відділах організації. Завдяки автоматизації процесів реєстрації, обліку, обробки та узгодження документів, всі користувачі, які мають доступ до документа, знайомі з його статусом завдяки системі сповіщень.

СЕД дозволяє захищати інформацію, що містить комерційну таємницю: режим конфіденційності в компанії не буде порушений. Функціональність системи дозволяє відзначати грифами секретності документацію, яка містить конфіденційну інформацію. Контроль налаштувань доступу користувачів до документу дає можливість контролювати контакт з закритими даними.

Додаткові можливості

Впровадження електронного архіву для енергетичних компаній дозволить не тільки підвищити ефективність роботи з документацією, а й дасть нові можливості в організації бізнес-процесів. Серед них:

  • Створення простих і зрозумілих моделей бізнес-процесів.
  • Деталізований маршрут руху документа по визначеним етапам з можливістю прив’язки конкретних співробітників на етап.
  • Властивості кожного етапу задаються адміністратором (терміни виконання, автоматичний перехід на наступний етап, формат онлайн-редагування, доступність тих чи інших функцій).
  • Просунута система постановки та контролю виконання завдань в рамках бізнес-процесу роботи з документом (індивідуальні картки виконання, можливість передоручення завдань, автоматичне закриття карток і зручний контроль виконання).

Для отримання переваг СЕД для енергетичних компаній, замовте презентацію, заповнивши форму нижче.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами