СТРАХОВІ КОМПАНІЇ

Еталонні бізнес-процеси для страхових компаній, попередньо налаштовані  стандарти ведення діловодства, що враховують норми регулятора – все це СЕД з вбудованим BPM-модулем AlmexECM

КОМПЛЕКСНЕ РІШЕННЯ

Єдине місце для обробки, пошуку і створення документів, управління календарем і спілкування через вбудований корпоративний месенджер, захист на рівні прав і ролей користувача і груп користувачів, обмеження за особливими параметрами в рамках конфіденційного документообігу

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Налаштування бізнес-процесів внутрішнього діловодства, обробки клієнтських заявок, погодження заяв - всі ці завдання покриває система управління діловодством і бізнес-процесами AlmexECM

ОСОБЛИВОСТІ

УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ

Все діловодство: від укладення договорів з клієнтами до узгодження заяви на виплати, від заяви на відпустку до внутрішнього наказу - весь документообіг в єдиній системі.

МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ

Відкритий API дозволяє в короткі терміни інтегрувати систему з існуючими сервісами або зовнішніми системами і автоматизувати процеси в компанії.

ЕФЕКТИВНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ

Наявність досвіду впровадження системи СЕД в страхових компаніях дозволяє в короткі терміни перейти до електронного документообігу всім підрозділам.

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ

Управління документами

Користувачі можуть створювати документи і накладні прямо з веб-інтерфейсу системи. По ходу бізнес-процесу документ буде збагачуватися додатковими даними, як реєстраційний номер і візи від узгоджувальних осіб. Швидкий пошук дозволить завжди знайти необхідний документ за системним або реєстраційним номером, за коротким описом, датою створення та іншими атрибутами.

Управління звітами

Платформа дозволяє формувати візуальні і текстові звіти, створені у зовнішньому середовищі розробки JasperReports®. Система розроблена таким чином, щоб убезпечити інформацію в базі даних від прямого втручання. Дешифратор даних дозволяє в момент побудови звіту штатними засобами системи отримати доступ до полів і вкладенням знаходяться в зашифрованому вигляді.

Внутрішня комунікація

Вбудований в систему механізм обміну миттєвими повідомленнями, істотно прискорює взаємодію колективу в рамках бізнес-процесу. Кожен документ за замовчуванням формує групове обговорення, що дозволяє вести комунікацію через єдиний канал. У мобільній версії клієнта також вбудований мессенджер, що дозволяє спілкуватися з командою незалежно від місця розташування.

Календар

Вбудований календар наочно візуалізує всю інформацію про документи і зустрічі. При формуванні зустрічей модуль дозволяє бронювати ресурси (приміщення, розподілені по різних майданчиках, так і спеціальне обладнання). Користувачі системи можуть приймати запрошення на зустріч, відмовлятися від нього або пропонувати автору узгодити альтернативний час проведення зустрічі (якщо така опція дозволена автором зустрічі).

Інформування користувачів

Система реалізує багатоканальну функцію доставки повідомлень, від поштового повідомлення до PUSH-повідомлення (інтеграція з сервісами доставки миттєвих повідомлень Google і Apple). Також можуть бути підключені і сторонні канали взаємодії, як SMS. Система дозволяє налаштовувати перелік інформаційних повідомлень індивідуально для кожного користувача.

Системи електронного документообігу для страхової компанії – забезпечення ефективної роботи підприємства

Щоб оптимізувати роботу з різними документами – страховими полісами, внутрішньою документацією, що виходять і входять документами, договорами і звітністю – варто використовувати спеціальні системи електронного документообігу для страхової компанії. Одним з оптимальних рішень для бізнесу, що працює в цій галузі, є платформа AlmexECM.

Ця СЕД для страхової сфери стане не тільки зручним місцем зберігання корпоративної документації, а й дозволить швидко вносити зміни в документи, погоджувати їх з учасниками бізнес-процесу, підписувати документи або рішення за допомогою ЕЦП. Також в програмному рішенні автоматизовані процеси формування звітів, делегування повноважень, формування архівів.

Переваги використання СЕД для страхової компанії

Підвищення оперативності роботи з документами. Завдяки можливості онлайн-редагування, вбудованої в СЕД для страхової компанії, користувачі можуть швидко обробляти текст зручними інструментами, схожими з аналогічними рішеннями від MS Word і OpenOffice. Один і той же документ можуть редагувати кілька користувачів; для зручності редагування можна встановити блокування файлу на час роботи з ним або використовувати функцію спільного редагування або рецензування документа в залежності від етапу, на якому знаходиться картка документа.

  • Виключення можливості втрати документів. Корпоративна система узгодження документів для страхової сфери AlmexECM дозволяє знаходити необхідні документи за лічені секунди, здійснюючи пошук за назвою, датою створення або реєстрації, системному або реєстраційним номером, а також по ПІБ учасників, які брали участь в роботі над документом.
  • Наявність інформаційних повідомлень. Користувачі СЕД отримують повідомлення про отримання документа на узгодження, затвердження, ознайомлення або виконання. Платформа дозволяє налаштувати відправку повідомлень як для користувачів, безпосередньо пов’язаних з документом (його автор, погоджують співробітники, підписує керівник), так і для користувачів, які не мають прямого відношення до даного документу (ознайомлених з документом).

Щоб дізнатися більше про платформу електронного документообігу для страхової компанії в Казахстані, замовте презентацію на цій сторінці.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами