ВАЖКА ПРОМИСЛОВІСТЬ І МЕТАЛУРГІЯ

Налагоджені бізнес-процеси діловодства для підприємств важкої промисловості і металургії в універсальній системі електронного документообігу AlmexECM

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Управління великими промисловими підприємствами неможливо без збудованих процесів всередині компанії. У тому числі і процесів діловодства та контролю виконання завдань і доручень. AlmexECM - універсальне рішення для автоматизації документообігу для промислових підприємств і холдингів.

ЕФЕКТИВНИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

Для побудови електронного документообігу в металургійній компанії допоможе наявність бази еталонних бізнес-процесів (в рамках кожного типу документа), готові довідники і шаблони, а також галузевий досвід команди впровадження.

ОСОБЛИВОСТІ

ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ

Сильна команда інженерів і консультантів, а також наявність бази еталонних бізнес-процесів дозволяють робити впровадження швидким і легким для клієнта і його співробітників.

ПРОЗОРА СХЕМА ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Кілька варіантів ліцензування допоможуть вибрати кращий спосіб купівлі системи: або оплата щорічної підписки, або корпоративна ліцензія на безстрокове володіння системою.

ШИРОКИЙ НАБІР ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОДУЛІВ

Система має широкий набір різних функціональних модулів, що дозволяють вирішувати найрізноманітніші завдання управління і документообігу компанії.

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ

Управління документами

Сучасний інтерфейс для роботи користувача надає цілий набір фільтрів для сортування документів, а також для угруповання за стандартами діловодства, що враховують норми Республіки Казахстан. Швидкий пошук дає можливість знайти необхідний документ з системного або реєстраційним номером, по короткому описі, датою створення або користувачів, що беруть участь в ході виконання документа.

Управління звітами

Система дозволяє підключати і створювати будь-які формати звітів за даними, що містяться в СЕД. Адміністратор може налаштувати параметри доступу до різних видів звітів для кожного користувача системи. Також існує можливість налаштувати доступ до звіту в рамках конкретного типу документа.

Внутрішня комунікація

Для ефективної колективної роботи над документами в систему включений модуль обміну миттєвими повідомленнями з функцією голосових повідомлень. Для кожного документа за замовчуванням формується групове обговорення, що дозволяє вести комунікацію через єдиний канал. Система нотифікацій щодо змін документа є тонко настроюється і може бути налаштована окремо під кожного користувача.

Моделювання бізнес-процесів (BPM)

Ключовою перевагою системи є наявність вбудованого модуля управління бізнес-процесами (BPM). Даний модуль представляє з себе візуальний конструктор, який дозволяє створювати бізнес-процеси будь-якої складності. Використання міжнародно прийнятої нотації BPMN 2.0 відкриває весь спектр візуального проектування як для професійних бізнес-аналітиків, так і для адміністраторів системи.

Робота зі списком документів

Платформа надає гнучкий інструмент категоризації документів в залежності від статусу документа, вмісту полів документа і інших чинників. За допомогою візуального конструктора можливо побудувати складні фільтри документів, визначити доступні і необхідні для відображення в таблицях уявлень поля. Для кожного поля визначається джерело даних і спосіб їх відображення.

Важка і видобувна промисловість

Система електронного документообігу для великих промислових підприємств – це платформа, яка призначена для роботи з технічними, довідковими, організаційно-розпорядчими, і юридичними типами документів. Спеціальна функція оповіщення – месенджер, доступний в тому числі і на мобільному телефоні, допомагає налагодити комунікацію всередині підприємства і обробляти документи. Особливість СЕД для важкої промисловості: можливість використовувати мобільну версію систем для узгодження, підписання і контролю виконання термінів здач і доручень, перебуваючи безпосередньо на виробництві.

СЕД для добувної промисловості: характеристики

  • Швидке впровадження. Система відрізняється простим впровадженням для співробітників і клієнтів компанії, еталонною базою бізнес-процесів, просунутими настройками для інтеграції з іншими системами компанії.
  • Налагоджена процедура міграції. Електронний архів для промислових підприємств складається з великої кількості документів, актів, договорів та наказів. Спеціально створений модуль міграції дозволяє швидко перенести документи з цілого ряду систем електронного архіву: Lotus Notes (Domino), Microsoft Share Point, 1 C документообіг.
  • Широкі можливості масштабування. Триланкового структура, відкритий API, поділ системи на акаунти всередині підприємства – дозволяють підключати відділ за відділом, налаштовувати індивідуальні можливості для конкретних груп користувача, а при необхідності, створювати нові модулі для вже працюючої системи без зупинки процесу діловодства.

                                      Можливості системи AlmexECM

  • Управління документами здійснюється завдяки простому і сучасному інтерфейсу, великому набору фільтрів для сортування і угрупування документів, швидкого пошуку по ряду параметрів: дата створення або реєстрації, номер, короткий зміст, автор, узгоджувальний або підписує. Адміністратор системи може створювати нові фільтри при необхідності.
  • Створення звітів. JasperReports дозволяє адміністратору підключати звіти, створені у зовнішньому середовищі. В системі передбачений дешифратор даних, який дає можливість отримати доступ до всіх полів звіту. Корпоративна система узгодження документів для промислових підприємств дозволяє формувати будь-який звіт по заданих параметрах.
  • Внутрішня комунікація на підприємстві повністю забезпечується системою миттєвого обміну текстовими і голосовими повідомленнями. Кожен користувач може вести діалог з документом, до якого у нього є доступ або створювати окремі бесіди.
  • BPM – вбудований модуль моделювання бізнес-процесів дозволяє створювати процеси обробки документів будь-якої складність всередині компанії.
  • Електронний архів для промислових підприємств в системі AlmexECM являє собою простий і гнучкий інструмент категоризації документації в залежності від таких факторів: статус, тип документа, короткий зміст, дата створення і реєстрації, номер документа.

Замовити СЕД для промислових підприємств варто тим, хто цінує швидкість роботи і прийняття рішень, доступною необхідної документації та налагодженість обміну інформації.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами