ВАЖКА ПРОМИСЛОВІСТЬ І МЕТАЛУРГІЯ
Налагоджені бізнес-процеси діловодства для підприємств важкої промисловості і металургії в універсальній системі електронного документообігу AlmexECM
Управління великими промисловими підприємствами неможливо без збудованих процесів всередині компанії. У тому числі і процесів діловодства та контролю виконання завдань і доручень. AlmexECM - універсальне рішення для автоматизації документообігу для промислових підприємств і холдингів.
Для побудови електронного документообігу в металургійній компанії допоможе наявність бази еталонних бізнес-процесів (в рамках кожного типу документа), готові довідники і шаблони, а також галузевий досвід команди впровадження.
ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ
Сильна команда інженерів і консультантів, а також наявність бази еталонних бізнес-процесів дозволяють робити впровадження швидким і легким для клієнта і його співробітників.
ПРОЗОРА СХЕМА ЛІЦЕНЗУВАННЯ
Кілька варіантів ліцензування допоможуть вибрати кращий спосіб купівлі системи: або оплата щорічної підписки, або корпоративна ліцензія на безстрокове володіння системою.
ШИРОКИЙ НАБІР ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОДУЛІВ
Система має широкий набір різних функціональних модулів, що дозволяють вирішувати найрізноманітніші завдання управління і документообігу компанії.
Сучасний інтерфейс для роботи користувача надає цілий набір фільтрів для сортування документів, а також для угруповання за стандартами діловодства, що враховують норми Республіки Казахстан. Швидкий пошук дає можливість знайти необхідний документ з системного або реєстраційним номером, по короткому описі, датою створення або користувачів, що беруть участь в ході виконання документа.
Система дозволяє підключати і створювати будь-які формати звітів за даними, що містяться в СЕД. Адміністратор може налаштувати параметри доступу до різних видів звітів для кожного користувача системи. Також існує можливість налаштувати доступ до звіту в рамках конкретного типу документа.
Для ефективної колективної роботи над документами в систему включений модуль обміну миттєвими повідомленнями з функцією голосових повідомлень. Для кожного документа за замовчуванням формується групове обговорення, що дозволяє вести комунікацію через єдиний канал. Система нотифікацій щодо змін документа є тонко настроюється і може бути налаштована окремо під кожного користувача.
Ключовою перевагою системи є наявність вбудованого модуля управління бізнес-процесами (BPM). Даний модуль представляє з себе візуальний конструктор, який дозволяє створювати бізнес-процеси будь-якої складності. Використання міжнародно прийнятої нотації BPMN 2.0 відкриває весь спектр візуального проектування як для професійних бізнес-аналітиків, так і для адміністраторів системи.
Платформа надає гнучкий інструмент категоризації документів в залежності від статусу документа, вмісту полів документа і інших чинників. За допомогою візуального конструктора можливо побудувати складні фільтри документів, визначити доступні і необхідні для відображення в таблицях уявлень поля. Для кожного поля визначається джерело даних і спосіб їх відображення.
Система електронного документообігу для великих промислових підприємств – це платформа, яка призначена для роботи з технічними, довідковими, організаційно-розпорядчими, і юридичними типами документів. Спеціальна функція оповіщення – месенджер, доступний в тому числі і на мобільному телефоні, допомагає налагодити комунікацію всередині підприємства і обробляти документи. Особливість СЕД для важкої промисловості: можливість використовувати мобільну версію систем для узгодження, підписання і контролю виконання термінів здач і доручень, перебуваючи безпосередньо на виробництві.
Замовити СЕД для промислових підприємств варто тим, хто цінує швидкість роботи і прийняття рішень, доступною необхідної документації та налагодженість обміну інформації.