Керівництвом компанії ТОО “Паливно-енергетичний комплекс – Казахстан” було прийнято рішення про впровадження системи електронного документообігу. Для реалізації даного проекту виникла необхідність в залученні кваліфікованих фахівців з автоматизації бізнес-процесів і діловодства підприємства. З цією метою були розпочаті роботи з ТОВ “Devtech”, продукт впровадження – СЕД (система електронного документообігу та управління бізнес-процесами AlmexECM).
При впровадженні реалізовані наступні можливості:
- управління картками документів і файлами;·
- спільна робота з документами (спільне онлайн редагування, онлайн рецензування файлів з розширенням .doc, .docx, .xls, xlsx, .pptx, і ін.);·
- автоматизація всього процесу обробки документів (створення, узгодження, візування, підписання, виконання, архівування);·
- автоматизація процесів узгодження договорів;·
- управління заявками і сервісами;·
- процес управління закупівлі;·
- контроль виконавської дисципліни;·
- система експлуатації і звітності;·
- обробка в системі інцидентів.
Результатом виконання проекту для компанії стало:
- скорочення паперового документообігу в компанії; ·
- оптимізація бізнес-процесів по реєстрації, узгодженню і контролю за документообігом компанії;·
- скорочення часу на розгляд і прийняття рішень по документам і заявками;·
- період процесу узгодження паперових документів в електронний формат;·
- забезпечення зберігання електронних версій документів.
Співпраця з ТОВ “Devtech” показала, що компанія має великий досвід роботи в області автоматизації документообігу і може бути рекомендована для здійснення проектів, пов’язаних з автоматизацією бізнес-процесів внутрішнього діловодства.