Геряга В.С. Директор

ТОВ «ТЕХЕНЕРГОСЕРВІС 2014» – компанія, яка займається оперативним і експлуатаційно-ремонтним обслуговуванням електричних підстанцій, повітряних ліній електропередач класу напруги 35 кВ і вище. З 2014 року є лідером в сфері надання технічних і експлуатаційно-ремонтних послуг, проводить капітальний ремонт електрообладнання ліній і підстанцій, силових трансформаторів, інженерного супроводу будівництва енергетичних об’єктів.

Бажання зберігати лідируючі позиції на ринку і використовувати передові технології для поліпшення якості роботи всього підприємства, стало основною причиною пошуку підходящої системи для автоматизації внутрішніх бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу.

Для реалізації даного проекту було проаналізовано ряд казахстанських і зарубіжних програмних продуктів, і, на підставі тендера, був обраний програмний продукт AlmexECM з вбудованим модулем автоматизації бізнес-процесів AlmexBPM, онлайн-редактором, а також нативними мобільними додатками. Впровадження системи, аналіз і оптимізацію поточних бізнес-процесів і налаштування ланцюжків узгодження і виконання документів кваліфіковано і в максимально стислі терміни виконали співробітники Almexoft Kazakhstan.

Великий функціонал системи дав можливість реалізувати такі завдання:

  • Оптимізувати і привести до єдиного вигляду усі бізнес-процеси компанії, пов’язані з діловодством;
  • Забезпечити прозорий документообіг, реєстрацію вхідних / вихідних документів, кореспонденції, кадрової документації;
  • Сформувати необхідні звіти: звіт по реєстрації вхідної / вихідної документації, звіт щодо виконання завдань і доручень;
  • Контролювати виконавчу дисципліну.

Найбільш показові результати впровадження AlmexECM:

  • На 80% скоротився час обробки і узгодження документів, доставки її адресатам;
  • На 10% скоротилися загальні витрати компанії, пов’язані з відправкою документів (витрати на друк, послуги кур’єрських служб);
  • Значне скорочення паперового документообігу, що вирішило проблему втрати документації;
  • Завдяки AlmexECM була вирішена основна проблема компанії, пов’язана з довгим ланцюжком узгодження документів з причини розміщення представництв компанії в різних містах;
  • Забезпечення високого рівня безпеки корпоративних даних завдяки кільком рівням захисту;
  • Ефективний і швидкий пошук електронних документів в єдиній системі в рамках рольової політики і регламентів безпеки.

Співпраця з Almexoft і впровадження системи автоматизації бізнес-процесів і електронного документообігу AlmexECM дало можливість вирішити виниклі проблеми зростання і масштабування бізнесу, і реалізувати ряд стратегічних цілей топ-менеджменту компанії Техенергосервіс. Реалізація проекту вплинула на поліпшення ефективності роботи як рядових співробітників, так і менеджменту компанії й скорочення адміністративних витрат компанії.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами