Сінченко Сергій Анатолійович Операційний директор

У 2019 році в компанії Moneyveo був запланований перехід на систему автоматизації бізнес-процесів і електронного документообігу.

Бажання займати перші позиції на ринку, прагнення використовувати передові ІТ технології, необхідність оптимізувати роботу над виконанням і контролем завдань – стали вирішальними факторами для впровадження BPM-системи.

Вимогами до системи виступали:

  • Готовність системи до налаштування складних маршрутів узгодження з об’ємним рядом гілок руху процесу в залежності від вступних умов;
  • Гнучкість налаштування маршрутів без залучення фахівців з розробки, силами бізнес-оунерів;
  • Система, що орієнтувалася на роботу в рамках бізнес-процесів і документообігу;
  • Дружній інтерфейс для адміністраторів і користувачів;
  • Готовність системи до інтеграції з іншими програмами;
  • Наявність мобільного додатку для Android і iOS.

В якості партнера була обрана компанія Almexoft з програмним продуктом AlmexECM, так як програмне забезпечення відповідає цим вимогам і критеріям відбору.

Впровадивши систему оптимізації бізнес-процесів і електронного документообігу AlmexECM, вдалося автоматизувати бізнес-процеси і налаштувати систему електронного документообігу, а також вдалося:

  • Інтегрувати AlmexECM з Active Directory компанії;
  • Провести навчання співробітників користування редактором бізнес-процесів й адміністрування системи;
  • Запустити і налаштувати ряд бізнес-процесів (серед них: обробка вхідної кореспонденції від клієнтів, узгодження платежів і нормативної документації, підписання наказів та інші);
  • Налаштувати процес формування звітів для обраних бізнес-процесів;
  • Налаштувати модуль роботи з ЕЦП.

В даний момент триває активний процес масштабування і підключення інших користувачів до системи. Також налагоджений ефективний формат взаємодії в питаннях автоматизації нових бізнес-процесів і технічної підтримки.

Ваше повідомлення надіслано, дякую!
Залишилися питання? Напишіть нам і ми зв'яжемося з вами